בחירת זמן ואופן אספקה

כדי להתחיל להזמין יש לבחור תאריך ואופן האספקה

המדריך למנהלת המשרד - אירוח משרדי, איך עושים את זה?

המדריך למנהלת המשרד - אירוח משרדי, איך עושים את זה?

אם את מנהלת משרד, הכתבה הזו היא בדיוק בשבילך.
אנחנו יודעים שהיום כולם עושים את זה – השאלה היא איך לעשות את נכון?
השוק מלא באפשרויות לדאוג לכיבוד קל לעובדים, כיבוד לאירועים עסקיים או כיבוד לישיבות

ובדיוק בשביל זה, איגדנו עבורך כמה כללים פשוטים שיעזרו לך להתאים את האירוח המשרדי לכל סיטואציה במגוון תקציבים ולכל שעה ביום:

  1. אווירה ביתית

בסוף העובדים שלכם נמצאים במשרד כמעט יותר זמן מאשר הם נמצאים בבית, לכן מאוד חשוב שהם ירגישו בבית..

אז מה אנחנו מציעים? נסו ליצור להם מקום, פינה או עמדה משותפת בהם הם יוכלו לשבת יחד בזמן ההפסקה שלהם ובארוחות הבוקר או הצהריים.

אוכל יחד עם השיח שארוחה המשותפת יוצרת, הוא חלק בלתי נפרד מההווי העובדים במשרד. מטבח מאובזר ומצויד היטב המאפשר קיום "ישיבות" ושיח בפינות האוכל הפזורות בו, הן חלק מהתרבות הארגונית ומחזקת את הקשר שהעובדים ירגישו לארגון

  1. ירידה לפרטים הקטנים

It's all about the details ! כמו שחשוב לכם כמנהלים שהעובדים שלכם יעשו הכל כדי לעבוד בצורה אפקטיבית וטובה, חשוב להראות גם להם שאתם חושבים עליהם עד הסוף. תמיד תדאגו שתהיה במשרד עמדת קפה ותה מסודרת, תדאגו גם למי שלא שותה חלב רגיל, תדאגו לטבעונים, למי שרגיש לגלוטן. ובאופן כללי, חשבו על הצרכים של העובדים שלכם. מה הם באמת צריכים כדי להעביר בכיף ובריכוז את יום העבודה?

מה שמוביל אותנו לנקודה השלישית –

  1. בריאות העובד

התמונה הראשונה שעולה לראש כשמדובר באוכל משרדי, היא של בורקסים ומאפים. היום כשכבר יש הרבה יותר מודעות לתזונה ואורח חיים בריא, יש הרבה פחות מקום לבורקסים ופחמימות ריקות. במילים אחרות – תביאו לעובדים שלכם את מה שאתם הייתם שמחים לקבל בעצמכם.

חטיפי בריאות, אגוזים, יוגורטים, קרקרים, פירות וירקות יכולים להוות תחליף מעולה ולא יקר לנשנושי ביניים.

  1. Timing is everything

אז מה בתכלס תהיה הארוחה שתספקו לעובד? תלוי מתי.

כיבוד בוקר - ידוע מזמן שזו הארוחה הכי חשובה ביום, אבל לא כולם הם אנשים שאוכלים בבוקר, לכן חשוב שתקפידו על מגוון אפשרויות שיכולות להתאים גם לאנשים של בוקר, אך גםלאלו שקצת שפחות:

  • פריסת בוקר, יכולה לסגור לכם את הפינה והיא בכלל לא חייבת להיות מוגזמת ומפונפנת. לעיתים 2 סוגי לחמים, כמה ממרחים וירקות – לגמרי יכולים לעשות את העבודה. כך תתנו לעובדים שלכם את האופציה לבחור ולהרכיב בעצמם את הפרוסה שלהם כמו שהם אוהבים, לפי טעמם ובתקציב לא גבוה לעומת האלטרנטיבות.
  • כריכים מוכנים – למשקיעים יותר, ניתן להזמין מגשי אירוח מוכנים, באפס מאמץ, רק לפתוח ולהגיש.
  • יוגורט, גרנולה ופירות – מי אמר שארוחת בוקר חייבת להיות מוגשת בין 2 פרוסות לחם?
  • אל תוותרו על מיצים טבעיים סחוטים וקולד ברו, שגם הם משלימים את הביס בצורה הכי כיפית שיש ומוסיפים לתחושת פינוק לעובד שחשבתם בשבילו על הכל.

כיבוד צהריים - אם אתם מהחברות שיש להם תן ביס או תקציב צהריים לעובד, יכול להיות שתוכלו לדלג על הסעיף הזה, אבל אם ברשותכם תקציב קטן יותר ועדיין בא לכם שהעובדים שלכם ירגישו שאתם שם בשביל לחסוך להם עוד מטלה קטנה.. ארוחת צהריים לא חייבת להיות כבדה ומעייפת כזו שדורשת שנ''צ לאחר מכן.. אפשר להפוך אותה מזינה, בריאה וגם קלילה:

  • סלטים טריים עם עוף, טונה או גבינה טובה יכולים להיות פתרון קליל אך בכל זאת משביע ובריא. גם כאן אפשר להחליט אם ליצור במטבחון עמדת ''סלט בהרכבה'' שהעובדים יוכלו ליצור בעצמם או אם ברשותכם תקציב גדול יותר, ניתן להזמין סלטים מוכנים
  • כריכים בשריים עם רוסטביף, פסטרמה, או עוף אסייתי הם אפשרות מצוינת, מנחמת אך עדיין קלילה וכזו שאפשר לעשות על הדרך בכיף בין פגישות
  1. פגישה עסקית

אי אפשר להתייחס לפגישה עסקית כמו שמתייחסים לארוחות עובדים.. אתם רוצים לשמור על אלגנטיות לצד היכולת לנהל פגישה במקביל. לכן נציע כאן כיבוד מעט יותר מרשים. מאחר ולא תמיד קיימת היכולת להיערך מבחינת המזון לפגישה כפי שאתם נערכים לפריסות העובדים לדוגמא, מילת המפתח כאן היא מגשי אירוח. בין אם זה מגשי אירוח של הדליקטסן ובין אם תבחרו בספק אחר, דאגו שיהיו קלים לתפעול, כאלו שלא דורשים סכין ומזלג, אלא יותר בכיוון של "פינגר פוד" שאוכלים בכיף תוך כדי הישיבה וללא מאמץ לצד מפית קטנה ומזלגונים.

 

ואם הגעת עד כאן, זכרי שבסוף, הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל. העובדים שלכם הם הנכס הכי גדול שלכם, כבדו אותם (באוכל טעים שמותאם להם:))

מחפשת איך לתפעל אירוע חשוב? הרמת כוסית חגיגית? או האפי אוור? המשיכי לכתבה הבאה שלנו על הפקת אירועים במשרד >>

 

 

 

שתפו את הכתבה
פוסטים אחרים שאולי יעניינו אותך
  1. אהבה בין שתי פרוסות לחם
    מתכוני הדליקטסן

    לכבוד שנת הלימודים החדשה, החלטנו לתת לכם רעיונות לכריכים פשוטים שקל להכין לילדים בבוקר. אבל אתם יודעים איך זה - ברגע שמתחילים לדבר על אוכל מתחילים לצוף זכרונות

    קרא עוד
  2. השנה זה ברור, כאן לא יהיה בורקס
    תורת האירוח

    כן, אחרי שתגללו ותצפו בתמונות שבדף הזה יהיו לכם הרבה רעיונות חדשים להרמת הכוסית הקרובה ולאירוח בכלל. אבל לא, אין סיבה שתבזבזו על אירוע כזה זמן, רגע לפני החגים, כשאפשר להזמין את הקייטרינג של R2M

    קרא עוד
  3. מתנות לעובד לכל אירוע
    דליקטסן למשרד

    התחלה של עובד חדש בחברה? קידום בתפקיד? מתנה ללידה? או אולי יום הולדת? החיים מציפים אותנו באירועים וציוני דרך שאם תבחרו להשקיע בהם מעט, הם יוכלו לעשות את היום של העובדים שלכם להרבה יותר שמח.

    קרא עוד